مبل شزلون، معجزه دکوراسیون خانه های لوکس!

دوشنبه 10 مهر 1396
10:11
آرمان

همه ی ما از نقش عمده ی مبلمان در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلیخود آگاه هستیم، شاید بخش بزرگی از جلوه و زیبایی و حتی در معنای تخصصی تر سبک دکوراسیون ما را مبلمان تعیین می کند، پس انتخاب یک مبل مناسب می تواند ظاهر دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد.

همه ی ما از نقش عمده ی مبلمان در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی خود آگاه هستیم، شاید بخش بزرگی از جلوه و زیبایی و حتی در معنای تخصصی تر سبک دکوراسیون ما را مبلمان تعیین می کند، پس انتخاب یک مبل مناسب می تواند ظاهر دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد. وقتی صحبت از مبلمان می شود ناخودآگاه یک ست پنج یا هفت نفره ی مبلمان مدرن یا کلاسیک در ذهن ما ظاهر می شود که در کنار هم نشیمن ما را کامل می کند اما گاهی می توان به مبلمان به صورت متفاوت تری نگاه کرد، تک مبل ها مبلمانی هستند که به تنهایی همراه با یک میز عسلی یا عناصر جذاب دیگر به دکوراسیون داخلی شما روح تازه می بخشند پیش تر در چیدانه مفصل در ابطه با آن ها با شما صحبت کرده ایم اما امروز می خواهیم به بررسی گونه ای دیگر از تک مبل ها به نام "شزلون" بپردازیم با ما همراه باشید.

کاربرد مبل شزلون چیست؟

شزلون ها در سبک های کلاسیک و مدرن کاربرد دارند که به سادگی از آن می توان در فضای نشیمن و حتی اتاق خواب ها استفاده کرد وجلوه ای لوکس و متفاوت به دکوراسیون داخلی بخشید حتی می توانید از آن ها برای استراحت نیمروزی مبل کنار میز تلفن و یا مبلی برای لذت بردن از منظره ی زیبای بیرونی استفاده کنید.

انواع مبل شزلون

حالا که با شزلون و کاربردهای متنوع آن در دکوراسیون داخلی آشنا شدیم بد نیست با انواع مدل مبل شزلون در فضای دکوراسیون داخلی آشنا شویم و چهره ی منحصر به فردی به فضای داخلی خود ببخشیم.

شزلون سلطتنی

شزلون سلطنتی در واقع از خانواده مبلمان کلاسیک می باشند که معمولا مانند انواع مبلمان کلاسیک دارای دسته ای چوبی که معمولا با منبت کاری همراه می باشد و پارچه مبلی های ساتن و یا مخمل می باشد این مدل را می توانید به راحتی به صورت تک در اتاق خواب و یا در کنار ست مبلمان خود در فضای نشیمن خود قرار دهید و چهره ی منحصر به فردی به فضای خود ببخشید.

شزلون تاجدار

شزلون تاجدار در واقع گونه ای از همان شزلون های سلطنتی محسوب می شند با این تفاوت که این مدل بیشتر در ترکیب با ست مبلمان استفاده می شود و برای فضایی مانند اتاق خواب کمتر استفاده می شود. البته هیچ قانونی حضور آن را در فضای اتاق خواب کلاسیک شما نفی نمی کند اما به لحاظ ماهیت نسبتا لوکس خود بهتر است در فضای نشیمن استفاده شود.

شزلون مدرن

شزلون ها به طور کلی دارای بدنه چوبی می باشند اما همان طور که می دانید سبک مدرن هیچ قاعده ای نمی شناسد به سادگی می توانید یک شزلون مدرن با بدنه ی فلزی داشته باشید و ظاهری خاص به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید.

شزلون اسپرت

شزلون اسپرت و یا همان مدرن نوع دیگری از شزلون ها می باشد که در طراحی آن ها از بیشتر از فرم و رنگ و طرح پارچه های ساده استفاده شده است به همین علت به راحتی می توانند با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ شوند. این مدل از شزلون ها برای سبک های تلفیقی بسیار مناسب اند.

شزلون راحتی

شزلون راحتی گونه ای جدید از شزلون ها می باشند که می تواند به خوبی در فضای نشیمن و یا اتاق خواب شما قرار بگیرند این از شزلون ها بدون دسته می باشند و فرم آناتومی بدن را در طراحی خود دارند به همین دلیل با نام شزلون راحتی کاربرد دارند. انواع مختلف آن را می توانید متناسب با فضای نشیمن و یا اتاق خواب خود انتخاب کنید.

شزلون پای تختی

مبلمان پای تختی هم می تواند گونه ای شزلون ها محسوب شود. این مبلمان که معمولا برای اتاق خواب های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند عالبا به سبک شزلون مدرن یا اسپرت می باشند و تاج و منبت کاری های شزلون های کلاسیک و سلطنتی را ندارند اما با پارچه های مختلف از جمله پارچه های مخملی هم دیده می شوند.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیرات مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]