کاربرد مبل استیل چیست؟

چهارشنبه 11 مرداد 1396
14:04
آرمان

پیش از پرداختن به این‌که کاربرد مبل استیل چیست؟ باید توضیحی برای مبل استیل ارا دهیم. مبل استیل به گونه‌ای از مبلمان اطلاق می‌شود که قسمت اعظم و ساختن اصلی آن را کلاف چوبی تشکیل داده است.

پیش از پرداختن به این‌که کاربرد مبل استیل چیست؟ باید توضیحی برای مبل استیل ارا دهیم. مبل استیل به گونه‌ای از مبلمان اطلاق می‌شود که قسمت اعظم و ساختن اصلی آن را کلاف چوبی تشکیل داده است.

در اغلب‌ مبلمان‌های استیل از کنده‌کاری نیز استفاده می‌شود که عموماً در قسمت تاج این محصول است. مبلمان استیل اغلب ۹ نفره شامل یک کاناپه و چهار مبل و دو صندلی میزبان است. در صورتی که مبلمان راحتی غالباْ هفت نفره شامل یک کاناپه‌ی سه نفره و یک دو نفره و دو مبل است. در مبلمان راحتی بیشتر از پارچه استفاده شده و از چوب فقط برای ساختمان مبل استفاده می‌شود که آن هم معمولاً در زیر پارچه مبل پوشانده می‌شود. اما مبل استیل تلفیقی از پارچه و کلاف می‌باشد. چوب استفاده شده در مبل استیل معمولاً از چوب‌های باکیفیت گردو و راش می‌باشد. اما چوب استفاده شده در مبل راحتی غالباً چوب سفید و الوار است. خب شاید از خود بپرسید که کدام یک می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای منزل شما باشد و اصولاً کاربرد مبل استیل چیست؟

اگر مبل ارزانتر و اقتصادی‌تری می‌خواهید مبل راحتی مناسب‌تر است و اگر به دنبال یک مبل لوکس و زیبا هستید مبل استیل انتخاب بهتری‌ است. اگر دوام و مقاومت مبلمان نیز برای شما حائز اهمیت است. باز هم مبل استیل از هر جهت مقاومتر و بادوامتر از مبل راحتی است. اگر به دنیال یک مبل غیر رسمی و به اصطلاح خودمانی می‌باشید مبل راحتی گزینه مناسبی است و اگر پرستیژ مبلمان برای شما مهم است و مبل را جزئی از زندگی خود می‌دانید مبل استیل را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که فضای محدودی در منزل خود دارید مبل راحتی می‌تواند بهتر از مبل استیل باشد. چون مبلمان استیل به دلیل ابعاد بزرگتر و ۹ نفره بودن نیاز به فضای بیشتری دارد. مبل استیل بعد از چند سال با تعمیر مبلمان و رویه کوبی به شکل اول خود باز می گردد ولی مبل راحتی کمتر با تعمیر و رویه کوبی مبل به شکل اولیه بازمیگردد.در هر صورت چه در انتخاب مبل استیل و چه در انتخاب مبل راحتی باید به کیفیت محصول انتخاب شده توجه کرد تا بتوانید با توجه به هزینه و بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیرات مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]